Translate

piątek, 12 kwietnia 2013

* Migdały w gorzkiej czekoladzie

Dzisiaj jest dzień czekolady więc nie może zabraknąć jej w naszym menu

postanowiłam (żeby mieć mniejsze wyrzuty sumienia że tyle zjadłam czekolady) zrobić zdrową przekąskę i zakupiłam migdały za 3,50 zł i gorzką czekoladę za 2,99 (pewnie w biedronce byłoby taniej, ale kupiłam blisko domu podtrzymując bytność małych sklepików.

Migdały kupiłam w osłonkach  zalałam wrzątkiem żeby skórka odchodziła. Przyznam się że nie szło łatwo. Żałowałam, że nie kupiłam już obranych ale były droższe i jak na oszczędną gospodynię przystało chciałam zaoszczędzić . Dałam radę.

Zanim jednak zaczęłam zabawę z migdałami połamałam czekoladę i włożyłam ją do podgrzewacza
gorzka czekolada


po około 20 min migdały były obrane a czekolada roztopiona


 
co dalej?
 
wzięłam kawałek papieru do pieczenia ciasta wylałam czekoladę , posypałam migdałami i wymieszałam tak aby migdały były w czekoladzie i całość uformowałam  w tabliczkę czekolady Nie wyglądało to atrakcyjnie , włożyłam do lodówki i dzisiaj rano połamałam na kawalątki i włożyłam do miseczki efekt poniżej
 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Karina